Norsk cykelhold fra 2017-nu. Sponsoreret af den norske oliegigant Uno X som blev grundlagt helt tilbage i 1907. Uno-X Mobility er et norsk cykelhold som drives i samarbejde mellem Uno-X, Ringerike Sykkelklubb og Lillehammer Cykleklubb. Det har siden 2020 kørt som et UCI ProTeam. Uno-X deltog i verdens største cykelløb, Tour de France, for første gang i 2023. Holdet har ligeledes fået en invitation til Tour de France 2024. Det er holdets ambition af blive en del af UCI’s World Tour i 2026. Den tidligere professionelle cykelrytter Thor Hushovd er holdchef. Jesper Mørkøv og Christian Andersen er sportsdirektører på holdet, der har flere danske ryttere som en del af truppen. Den danske stjerne Magnus Cort kom til holdet op til 2024 sæsonen og skal køre med de andre danskere Louis Bendixen, William Blume Levy, Niklas Larsen, Marcus Sander Hansen, Carl-Frederik Bévort, Rasmus Bøgh Wallin samt store norske navne som Alexander Kristoff, Søren Wæhrenskjold, brødrene Anders H. Johannessen og Tobias H. Johannessen, Andreas Leknesund og Jonas Abrahamsen.